lauantai 13. huhtikuuta 2019

OutletExpo kevät 2019

Nyt on kotiuduttu messuilta. OutletExpo on messu, jossa tunnetut ja vähemmän tunnetut brändit esittäytyvät myyden tuotteitaan edulliseen hintaan. Olen aiemmin käynyt kyseisillä messuilla muistaakseni vuonna 2017. Nyt oli kiva käydä pitkästä aikaa tekemässä hyviä kauneuslöytöjä.

Nordic Beauty Importin piste oli ehdoton suosikkini! Erittäin hyviä tarjouksia! Ostin itselleni BeautyBlenderin Blender’s Delight- lahjapakkauksen 20 eurolla. Setin arvoksi ilmoitetaan huimat 68 euroa! Tämän setin olen melkein ostanut Sokokselta 25-30 euron hintaan, mutta en raaskinut silloin sitten sitä ostaa. Sokoksen verkkokauppa näyttää 49,90 euron hintaa setille. Makeup Eraser maksoi Flamingo-kuosilla kymmenen euroa, mikä on edullisin hinta, jota olen nähnyt kyseisellä tuotteella. Olen myös tätäkin halunnut kokeilla jo pitkään, joten se päätyi mukaani. Sokoksen sivuilla normaalihinta 19,90 euroa. Olen kuvitellut tämän ottavani mukaan reissuun, mutta haluan tietää onko tämä yhtä toimiva kuin mitä mainostetaan.


Heräteostin itselleni Beautyblenderin Surfacen. Surface ei ole niin tunnettu ja kaikkialla sitä ei ole edes myynnissäkään missä BB:n sieniä myydään. Kyseessä on alusta, jossa voi sekoittaa meikkejä. Kuin taitelijan paletti! Joskus olen tästä haaveillut, kun kämmenselkä ei ole kovin miellyttävä alusta sekoitella meikkejä. En korkean hinnan takia ole ostanut, nyt maksoin 3 euroa. Surfacella on hintaa Beauty Bayssa hurjat 23 puntaa. TonyMoly löytyi myös NBI:n pisteeltä. Ostin itselleni haaveilemani Panda’s Dream contour stickit yhteensä 12 eurolla. Bearelin verkkokaupassa hintaa yhdellä sticksillä on 15,90 euroa.


L’orealilta en ostanut tällä kertaa mitään. En vain löytänyt itselleni tarpeellista. Muutama ripsiväri olisi kiinnostanut, mutta niitä on korkkaamattomana liikaa. Lumenen pisteellä oli vaikka ja mitä. Kuitenkin päädyin ostamaan vain Lumenen Bi-Phase- miselliveden 5 eurolla. Esimerkiksi tämän 250 millilitran pullon saa 9,90 eurolla. Ei huono messutarjous! Sama misellivesi löytyy minulta minikokoisena ilman öljyä ja olen tykännyt siitä. Plussana muutamia tuotenäytteitä Lumenen pisteeltä.


Plussana postaukseen Schollin kynsienhoitolaite Saiturinpörssistä hintaan 5,95 euroa! Pitkään olen himoinnut tätä, mutta 20-30 euron hintaan en ole raaskinut ostaa. Nyt hinta oli kohdillaan.


Kävittekö OutletExpossa? Löytyikö mitään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti